我不是我

2009年9月29日

 


在过去的一个月里,我活得不像我自己,心情变了,脑袋变钝了,打机也失去了兴趣,一有时间就胡思乱想,在脑海里一直幻想着美好的事情,做的梦也不一样了。

以前觉得生活很满足,没什么烦恼,但现在却觉得我的生活里缺少了东西,上 msn 的时候多了些期待,有一样东西不变的是依然语塞,失去思考能力。。

5 评论:

Feeling 说...

同感!一起加油!

我不想继续期待,因为很多时候失落感比较大。

我决定,回到那个只有我一个人的世界里。继续自high!

Author 说...

lol.. no wonder your fren said if you join too much single group, u will eventually be part of them.. can see that from your comment.. lol

Feeling 说...

i jus hate the suffering and pain feelings..

Author 说...

U dun want the pain that's why u escape, but u escape doesn't mean u not gonna get hurt.
Anything pain that u feel will never, ever compare to the regret that comes from walking away from love.

经典 leh~

Feeling 说...

eh..repeat the sentence geh.. u told me already..cheh~

ok, mayb before he is leaving, i will find a chance tell him that, "to me you are perfect, and my wasted heart will love you..." =)